Op deze pagina vind je alle vragen over de verschillende betaalmethodes, facturatie en terugbetaling.  Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!

Veelgestelde vragen

Nadat de bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, sturen we per mail de factuur jouw kant op!

Bedrijven hebben de mogelijkheid om te betalen op factuur. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Gespreid betalen is niet mogelijk voor particuliere bestellingen.

Wanneer je naar de winkelwagen gaat, kun je bij “Kortings- of actiecode” jouw gewenste code invullen en op het vinkje drukken. Als deze geldig is, wordt deze gelijk toegepast.

We bieden de mogelijkheid om te wisselen tussen inclusief en exclusief BTW via de knop rechtsboven op onze website. We hanteren doorgaans een BTW van 21%, bij het afrekenen krijg je een overzicht van totaal en wat hiervan de BTW kosten zijn.

Indien het factuuradres gewijzigd moet worden, kun je het beste contact met ons opnemen. Dat kan via chat, email, contactformulier en telefoon!

Het makkelijkste is nogmaals de bestelling te plaatsen. Als het echt niet lukt, adviseren we je om even contact met ons op te nemen.

Uiteraard ligt dit aan of je kiest voor een volledige creditering/restitutie of omruiling. Bij een restitutie zullen we deze altijd via dezelfde betaalmethode doen. Wij zullen binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren, meestal gebeurt dit echter al binnen 1-3 werkdagen na het verwerken van de retourzending. Verzend- en Rembourskosten worden niet vergoed.

Of neem direct contact op!

Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat, mail of zet die telefoon aan je oor!